vrijdag 5 december 2014

M.A.C Pro Palette Large

Als er iets is wat ik al heel lang en graag wilde hebben is het wel mijn eigen Mac palette om samen te stellen. Van de week ben ik naar de stad gegaan in Amsterdam. Dit palette had je niet bij de Bijenkorf dus ben ik maar naar de Pro store op de heilige weg geweest. Ik ben daar nog nooit geweest en het was best klein had het wel wat groter verwacht. Het was echt super druk ook veel touristen ik denk dat veel mensen al kerstkadotjes aan het scoren waren.



Ik ging dus voor het pro palette en dan voor de Large. Je hebt een palette met 2 vakjes, 4 vakjes en eentje met 15 vakjes. Ik ging voor de laatste zo heb ik over een tijd mijn eigen palette met kleuren die ik zelf heel mooi vind. Zo weet je zeker dat je alle kleuren in het palette gebruikt. Ik nam 4 kleuren mee die ik eigenlijk nog niet heb ik wil geen kleuren kopen die ik al heb natuurlijk. Je koopt het palette voor € 20.50 dan moet je nog een insert kopen met de vakjes die kost € 10 je kunt eventueel ook voor een duo insert gaan dan heb je 30 vakjes. 


 Stars n Rockets - Parfait Amour - Cranberry - Mythology


Stars n Rockets - Parfait Amour

Stars n Rockets - Parfait Amour

Ik vind beide kleuren echt heel erg mooi. Beide kleuren bevatten een mooie glans die ik echt heel erg mooi vind. Het pigment is van beide harstikke goed.


Cranberry - Mythology

Cranberry - Mythology

Beide kleuren hiervan vind ik wederom echt prachtig vooral Cranberry. Ik ben gek op zulk soort kleuren het pigment hiervan is ook heel goed.


Ik heb Cranberry in de crease gebruikt en Mythology op het ooglid en ik gebruikte mijn Catrice eyeliner in waterproof. Ook heb ik een keer een andere mascara gebruikt van Mac hier komt binnenkort ook een review van. De look is redelijk saai door 2 kleurtjes maar ik wilde juist geen andere kleuren erbij gebruiken zodat je niet in de war raakt.


En even een normale foto ik vind de kleuren erg mooi staan. Heel warm en vind het ook goed passen bij dit seizoen. Ik vind beide kleuren erg pretty.

Je koopt de oogschaduws voor € 13.50 en het palette kost dus € 30.50. Ik vind dat het palette wel wat goedkoper had gemogen max € 15. Het palette voelt wel heel stevig aan maar begrijp dat dit niet voor iedereen te betalen is. 

Je kunt de oogschaduws kopen bij alle Mac verkooppunten. En het palette alleen online of in de Pro store in Amsterdam.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes heb je gekozen meis! Voor mij is het inderdaad niet té betalen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zou ik ook nog erg graag willen, alleen inderdaad heel jammer dat een leeg palette al zo duur is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je eenmaal begint aan Mac oogschaduw wil je niks anders meer.
    Echt mooie oogschaduw,blijft ook de hele dag mooi zitten.
    Vind de cranberry kleur ook erg mooi snel maar x langs de Mac winkel! Thx voor t idee! Zijn daar zoveel kleuren vind wel is moeilijk dan om te kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja i know en heb al zoveel!! Ja vind ik ook erg mooi om zometeen me eigen samen gesteld palette helemaal vol te hebben :D

      Verwijderen