woensdag 24 december 2014

Kerst Tag

Lieve Olivia van http://www.lifemustbefabulous.nl/ vroeg aan mij of ik de Kerst tag wilde doen. Ik ben gek op de Kerst dus dit doe ik met alle plezier. Morgen is het alweer zover yeeh ik heb er zo een zin in.

Wat is je favoriete kerstliedje?
All i want for chirstmas is you van Mariah Carey. Ik moet zeggen dat ik Mariah echt een vreselijk wijf vind maar haar foute liedje vind ik wel leuk. Het is zo misselijk dat het juist wel grappig is.

Wat is je favoriete kerstfilm?
Frozen deze moet je echt gezien hebben, het is zo mega schattig. Ik heb hem al 2 keer gezien maar ga hem zo weer kijken. Ik ben sowieso gek op Disney films!



Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Eigenlijk helemaal niets ik heb alles wat ik wil al. Ik wilde een polaroid camera en die krijg ik ook!


Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Ik heb een pigment van make up studio in een zilveren kleur deze heb ik vorig jaar ookal gebruikt. En denk dat ik die dit jaar weer ga dragen. Met zwarte of donkerblauwe oogschaduw een subtiele blush en heel veel highlighter. En ik denk een rode lipstick dat past er wel goed bij vind ik.


Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Een mooi net jurkje met een mooie panty en pumps of een rokje met een mooie blouse. Ik moet nog even goed nadenken wat ik aan ga doen.  Ik denk dat ik voor een blouse met een rokje ga.

Ben je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Ik ben dan liever buiten in de sneeuw ik vind sneeuw zo leuk. Ik hou van binnen zitten begrijp me niet verkeerd maar als er sneeuw is moet je er wel van genieten vind ik.



Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Gezellig met mijn familie lekker eten en elkaar kadootjes geven. Ik vind kadootjes krijgen trouwens echt vreselijk ik hou daar totaal niet van. Ik vind geven wel leuk maar krijgen helemaal niks.


Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Eerste kerstdag bij mij thuis met mijn vriend, ouders, zusters + aanhang en mijn opa en oma. Mijn opa en oma hebben geen rijbewijs en met de trein gaan lukt niet meer dus komen ze alleen met de Kerst. Wij halen ze dan op en brengen ze ook weer naar huis dus het is altijd wel leuk als mijn opa en oma bij ons thuis zijn. 2e kerstdag ga ik bij mijn vriend thuis vieren met mijn schoonfamilie.



Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Goud & Koper vroeg was het echt een ongeregeld zooitje met allerlei kleuren. Maar sinds vorig jaar hebben we 2 kleurtjes. Ook zitten er een paar roze met koperen ballen in.

Wat is je favoriete kerstsnack?
Ik mag geen koekjes i.v.m mijn glutenvrije dieet dus dan ga ik maar voor chocolade. Ik vind koekjes veel lekkerder maar dat gaat helaas niet.


Bedankt voor het lezen hem overnemen mag maar dan moet je wel erg snel zijn!
Ik wil je alvast een hele fijne kerst wensen :)

5 opmerkingen:

  1. Ik neem hem van je over. Leuke Tag!
    Liefs en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hem nu pas!!! Shame on me.... Ik ben vrij weinig online geweest de laatste dagen hihi! Maar superleuk ingevuld schattie. En zojuist las ik hoe je kerst is geweest en volgens mij heb je een heerlijke kerst gehad! Superfijn!!! XoXo Olivia

    BeantwoordenVerwijderen