woensdag 3 december 2014

Langs het L'Oréal hoofdkantoor. Door Kelly

Heey lieve lezers,

Dit keer een ander bericht dan dat jullie van mij zijn gewend! Vandaag ben ik naar L'Oréal  geweest voor een heerlijk dagje training. In de ochtend was ik al vroeg wakker om mijn outfit uit te kiezen wat netjes, maar wat meteen weer vrije tijds kleding was. Verder druk bezig geweest om mijn haar zo te krullen dat het de hele dag goed bleef zitten. Best goed gelukt vinden jullie niet?


Na een lange reis met de auto (3 keer verkeerd gereden) kwamen we dan eindelijk aan bij het L'Oréal hoofdkantoor een super groot gebouw naast het station in Hoofddorp. Fashionable to late  kwamen wij de Academy binnen. Super leuke ontvangst met een hapje en een drankje moesten we onder het genot van een heerlijk muziekje nog een kleine 10 minuten wachtten op onze gastjuf.


Kennis gemaakt met Francis Schroembges en Dennis Lamers. Ze gaven ons handige tips over hoe je een natuurlijke highlight kan plaatsen en op hoeveel technieken je folies kan plaatsen. Verder gaven ze handige tips over het touperen van bepaalde kapsels en het polijstten met de föhn. Samen gaven ze 3 demonstraties van verschillende fashion kapsels voor op de catwalk. Francis Schroembges heeft een eigen kapsalon en heeft vaak de kapsels van verschillende fashion shows gedaan. Dennis Lamers is een professional bij het merk L'Oréal  en weet je alle laatste mode trends te vertellen.




Ik heb een onwijs leuke en leerzame dag gehad en weer handige tips gekregen die ik binnenkort met jullie kom delen. Jullie kunnen mij ook volgen op Instagram Kellylarissa__ voor foto's van kapsels die ik binnenkort ga posten, omdat ik veel modellen heb de aankomende tijd.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

Liefs Kelly





1 opmerking:

  1. Hele leuke outfit en fijn dat je leuke tips hebt gehad =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen