woensdag 22 oktober 2014

Shoplog H&M en Lush

De centjes waren weer binnen dus ik heb 2 hele leuk bestellingen geplaatst. Ik bestelde wat items bij de H&M en bij de Lush. Vandaag laat ik jullie graag zien wat ik allemaal gekocht hebt. 

Ik ben echt gek op pakketjes! De H&M zit in een soort van tas en die van Lush in een klein schattig doosje.

H&M

Ik begin met mijn H&M bestelling. Mijn vriendin en collega Kelly had zo een ontzettend leuke sjaal om vorige week. Ik vroeg haar meteen waar zij hem besteld had en zij zei H&M. Ik vroeg of zij het erg vond als ik hem ook bestelde en dat maakte haar helemaal niet uit. Zo gezegd zo gedaan plaatste ik vorige week maandag avond een bestelling.


Laten we maar gelijk beginnen bij de sjaal die ik zo leuk vond. Het is een hele dikke en mega lange sjaal met een soort fleece achtige stof. Hij is echt mega warm en je kunt hem eventueel ook als omslag doek dragen omdat hij zo groot is.

De sjaal heeft 2 kanten de ene kant is bordeaux met zwarte en blauwe luipaard print en de andere kant blauw met bordeaux en soort roze luipaard print.  Vind dat erg leuk zo heb je eigenlijk 2 in 1.


Ik vind hem echt heel erg leuk en hij zit echt heerlijk warm. De sjaal kostte € 14.99 en is van H&M Divided.  




Dit shirtje had ik al gezien hij kostte € 30,- en dat had ik er eerlijk gezegd niet voor over. Toen ik hem in de sale zag voor € 15 kon ik hem niet laten liggen. Het is een korte top met nepleren mouwtjes. Er zit een rits op de achterkant. De top zit lekker alleen best hoog wat ik wel een beetje wennen vind. 


Verder kocht ik nog 3 bhtjes. De bovenste 2 zijn zonder beugel wilde dit graag een keertje proberen. Lijkt me ook fijn voor de Yoga. Deze waren samen € 9.99. De onderste zwarte is een push up bh deze kostte € 12.99. Wat ik een prima prijsje vind voor zo een mooie bh.

Lush


Dan over naar het 2e pakketje mijn bestelling bij Lush. De bestelling plaatste ik afgelopen zondag en kwam vandaag binnen. De doos zit helemaal vol met van de schuimpjes zodat de verpakkingen niet veel kunnen bewegen in de doos. 


Ik bestelde 5 items. Heel schattig in die roze zakjes trouwens!

Je zag de geliefde snow fairy al in mijn vorige lush shoplog. Ik wilde er nog meer bestellen en twijfelde over welk formaat. De grootste is het voordeligste dus ging ik voor die maat. Het is een heerlijke mierzoete douchegel. Hij is limited edition en alleen verkrijgbaar met de Kerst. Ik ben er gek op als je hem nog niet kent moet je zeker even gaan ruiken. 

Ik heb zelf geen bad maar mijn vriend wel. Ik vind het altijd leuk dat als ik in bad ga het meteen een mooi kleurtje of veel schuim heeft.

Wat Lush zegt over de Luxury Lush Pud
Luxury Lush Pud maakt van je badwater een kleurrijk pallet vol polkadots in verschillende pasteltinten. Lavendel en ylang ylang kalmeren lichaam en geest en zorgen voor een goede nachtrust. Dit is de perfecte bath ballistic voor badliefhebbers die wel wat rust en ontspanning kunnen gebruiken. En voor liefhebbers van lavendel natuurlijk!

Ik vind lavendel lekker ontspannend en ook lekker ruiken dus kan niet wachten om hiermee in bad te gaan. De Luxury Lush Pud bath bomb kostte € 4.95


Kijk nou hoe schattig, wat een lievie. Dit is de bath bomb Butterbear. 

Wat zegt Lush over de Butterbear
Cacaoboter zorgt voor een cremig, zacht bad dat je huid geweldig verzorgt en voedt. Butterbear heeft dezelfde vanille-geur als Butterball. Maar dan in de vorm van een gezellige beer!

Ik hou van een vanille geur vind dat echt heel erg lekker daarom bestelde ik dit schattige beertje ook. Het beertje kostte € 3.95


En dan het laatste product voor in bad. Dit is de So White bath bomb. 

Wat zegt Lush over deze bruisbal? 
Spiegeltje spiegeltje... So White is natuurlijk de mooiste van het hele land. So White heeft, hoe kan het ook anders, een heerlijk frisse geur van frisse appeltjes. Deze ballistic is heel speciaal, hij creëert namelijk een dun laagje schuim op je badwater, alsof je onder een donzen dekentje ligt...

Deze ballistic bevat bergamot en sinaasappelbloesem die voor de opwekkende geur zorgen, verzachtende roos helpt bij een droge huid.

Deze vond ik ook erg lekker ruiken dus wil hier ook erg graag mee in bad. Deze kostte ook 
€ 4.95. 


Tot slot wat ik heel lief vind van Lush dat ze er altijd testers bij doen. Hun proberen mij iets te verkopen en dat vind ik helemaal niet erg. De Buche de Noël is een gezichtsreiniger. En de yog nog een klein zeepje ik heb geen ervaring met de zeepjes van Lush. Dus vind het daarom erg leuk dat dit zeepje er bij zit. Super bedankt Lush.

Wat vind je van mijn aankoopjes?

17 opmerkingen:

  1. Die sjaal is zooo leuk! En sorry, maar ik vind Snow Fairy echt te zoet! Volgens mij ben ik 1 van de weinig die m niet lekker vind haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel mop! Kan toch iedereen heeft zijn eigen mening :) x

      Verwijderen
  2. Je sjaal is erg mooi, en ik ben echt jaloers op je lush aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel hij is ook zo lekker warm! Ja ben er blij mee :)

      Verwijderen
  3. Oh al die lush producten, heerlijk! Je sjaal en shirtje vind ik ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sjaal is echt heel leuk! En lekker nog meer snowfairy ingeslagen haha! Lekkurrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke spulletjes geshopt! En tja Lush.....Snowfairy is een musthave. ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes heb je gedaan! Snow fairy ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een leuke sjaal! Dat t shirtje vind ik ook erg mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt hele leuke aankopen! Die sjaaaal! Wauwie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind je aankopen van H&M zoooo leukkkk!!! Vooral die sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen