dinsdag 2 september 2014

New in Mac Cosmetics

Mijn nieuwe Mac aankoopjes

Mijn zusje ging gisteren even langs de stad (Amsterdam). Ze ging even langs Forever 21 en Bershka en vroeg aan mij of ik nog iets nodig had van mac. Daar hoef ik nooit lang over na te denken. Mijn favoriete foundation was 3 dagen geleden opgegaan. Ik heb nog een aantal foundations geprobeerd die ik in mijn stash heb maar was niet tevreden over het resultaat. Ook zei ik dat ze moest verassen met lipsticks. Ik wilde nieuwe hebben en aangezien mijn zusje een goede smaak heeft, wist ik dat het goed kwam.


Ze belde me op dat ze een andere lipstick had gezien welke ik normaal gesproken niet had. En of het erg was als ze die meenam. Ik zei nee hoor geen probleem. Ik kon niet wachten totdat ze thuis kwam. Was zo benieuwd naar welke ze voor me had uitgekozen. Ze is gegaan voor Heroine een hele gewaagde matte paarse lipstick. En eentje van de Minaralize Rich lijn, ik had er nog nooit een geprobeerd van deze lijn. 

Mac zegt over deze lijn: Het 77 mineralen moist complex voorziet de lippen direct van maximale hydratatie in een lichtgewicht, niet-plakkerige formule. De dikkere lipstick creëert een heldere, langhoudende kleur in één enkele beweging. Medium glans, opbouwbare dekking. Magnetische sluiting.




De swatches van de lipsticks. Boven Heroine en onder Be Fabulous.


Mineralize Rich Be Fabulous

Ik merkte gelijk aan deze lipstick dat hij anders was als wat ik gewend ben. De lipstick voelt prettig aan op de lippen. Ik vind de kleur ook erg mooi. Lekker lichtroze maar niet te licht. Gelukkig maar! Toch zie je wel dat hij minder dekkend is als ik wat ik gewend ben van Mac. Dat vind ik wel een nadeel maar ik vind hem prettiger op de lippen zitten als mijn andere Mac lipsticks dus dat is weer een pluspunt. Deze lipstick heeft een mooiere verpakking vind ik, de magnetische sluiting maakt het extra luxe. 














Heroine matte finish

En wauw hier heb je de andere lipstick Heroine. Ja wat moet ik hier nog over zeggen. Het eerste wat ik dacht toen ik deze aanbracht was oh wauw heftig. Ga ik deze kleur wel dragen? Ik vind hem echt te gek maar ik moet wel heel erg wennen als ik in de spiegel kijk. Ik ga deze lipstick dan ook niet dragen met een heftige ooglook. Ik hou het wel bij eyeliner of alleen mascara. Doordat de lipstick mat is blijft hij lekker lang zitten. Zo een 4 uurtjes ongeveer en een maaltijd overleefd de lipstick.

Over de pro longwear foundation ben ik zeer te spreken. Het is nu al het 3e flesje die ik heb gekocht. Ik heb een gecombineerde huid en deze foundation werkt goed voor mij. Het is één van de weinige foundations die echt lang blijft zitten. Als jullie daarvan een review willen zien laat het dan even weten!

Mac cosmetics is te koop bij de bijenkorf, douglas en de pro store. De pro longwear foundation kostte € 33.50. Heroine kostte € 18.50 en Be fabulous € 23,-

Ja ik ben zeker tevreden met mijn nieuwe Mac producten. Dit merk heeft mij nog nooit teleurgesteld. Ben zo blij met al mijn producten. Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes? Zou jij Heroine dragen? En zo ja hoe zou jij hem combineren?

5 opmerkingen:

  1. Mooi Faar... Leuke aankoopjes.. Heroine zelf niet dragen.. Meestal hou ik het bij plum kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je je hebt laten verrassen. Stiekem wil ik Heroine ook nog aan mijn collectie toevoegen, ik weet alleen niet of ik hem vaak zal dragen aangezien ik al paarse tinten heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nieuwe aankopen! Heroine zou ik niet heel snel kopen alhoewel ik de kleur wel erg mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je je zus daarop zo vertrouwt! Ik draag zelf bijna alleen maar nude kleurtjes dus ik zou hem zelf niet kopen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk dat je je zusje jou liet verassen. Goede keuzes heeft ze gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen