maandag 22 september 2014

Mascara voor maar 99 cent

Een mascara voor maar 99 cent? Ja dit kan alleen maar bij Action. Ik was van het weekend even met mijn schoonmoeder naar de Action. En ging kijken tussen de make up spulletjes ik vond deze mascara en vond het leuk om hem voor jullie uit te proberen. 


De mascara zit goed verpakt zo weet je zeker dat hij niet open is geweest. Ik vind de verpakking er prima uit zien. Als ik zulke mega wimpers krijg als op de voorkant zal ik nooit meer een andere mascara gebruiken. De mascara zou moeten zorgen voor een false lash effect en de wimpers goed moeten separeren.


De verpakking is niet erg spannend maar wat wil je voor die prijs?


Het is een borsteltje met zachte haren. De vorm is heel standaard er zit geen aparte vorm in. Hij loopt gewoon recht en een klein beetje van dik naar dun.


Mijn wimpers zonder mascara helaas, ben ik niet gezegend met mega lange wimpers. Je ziet er vrijwel niets van zonder mascara.


Tijd om de wimpers te krullen ik gebruik altijd een wimperkruller. Ik gebruik een wimperkruller van de primark hij kostte maar € 1.50 en is echt super!


Mijn wimpers gekruld he he eindelijk zie je ze een beetje ;)


En met de mascara op. De mascara maakt mijn wimpers erg lang en separeert goed. Ik houd absoluut niet van spinnenpoten dus het effect is prima. Ik heb hier 3 laagjes aangebracht aan beide kanten. 


Conclusie

Ik had dit echt niet verwacht van deze mascara. Ik vind het echt een heel goed effect geven mijn mascara van Benefit die ik altijd gebruik geeft wel meer volume. Maar die kost ook een stuk duurder. Voor de prijs die je voor deze mascara betaald is het echt heel goed! Als je opzoek bent naar een mascara die veel lengte aan je wimpers geeft en je niet veel wil uitgeven aan een mascara is dit zeker een aanrader.

De mascara kost maar 99 cent en is te vinden bij de Action.

6 opmerkingen:

  1. Zijn inderdaad hele fijne mascara's! Mijn favoriet van nu is er ook 1 van de action. Die met oranje letters, ook heel fijn en ook €0,99 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een mooi resultaat, en dat voor een mascara van 1 euro. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hey voor maar een euro is het resultaat erg mooi. Voor mij persoonlijk is 3 laagjes wel te veel werk en houd ik van iets zwartere wimpers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel 3 keer over mijn wimper heen he :p. Niet 3 keer opnieuw erin dat doe ik nooit x

      Verwijderen
  4. Altijd fijn een mascara voor zo'n prijsje! En gelukkig werkt hij heel goed!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen