dinsdag 4 november 2014

Make Up Stash Deel 4 (lip producten)

 

Vandaag wil ik graag mijn laatste deel van mijn make up stash laten zien! Dit is nummertje 4 en vandaag laat ik al mijn lip producten zien.  Als het een limited edition is zet ik er LE achter.



Estee lauder 27 Crystal Shimmer - Ysl rouge volupte 32 - Ysl rouge volupte 9 - Max factor 715 Ruby Tuesday


Rebel - Ruby Woo - Diva - Heroine - Captive

Mooie kleurtjes voor het najaar! Allemaal van Mac



Dodgy girl (LE) - Strip Poker (LE) - Relentlessly Red - Candy Yum Yum - Pink Nouveau - Please Me - Be Fabolous

Alle kleurtjes zijn van Mac deze zijn juist eerder geschikt voor de zomer. Toch draag ik deze kleurtjes ook gewoon in de winter.


Sleek Pink Freeze - Essence 09 Wear Berries - Essence 08 Colour Crush - Miss sporty 051 - Bershka Baby Doll 2

Unfaithful - Rouge Shine N18 - Rouge Shine N15 - Kate 05 - Moisture Renew 130 Oxford Street Fuchsia

De eerste 3 kleuren zijn van Sephora helaas niet te koop in Nederland en de andere 2 van Rimmel.

L'oreal 121 Flawless Fuchsia - L'oreal 110 Timeless Rose - Max Factor Lipfinity 024 + Topcoat

Als je opzoek bent naar een lippenstift die echt heel lang blijft zitten moet je zeker even kijken naar de L'oreal infallible lipsticks of naar de lipfinity van Max Factor. Je brengt eerst het kleurtje aan en na ongeveer een minuutje de topcoat. Deze lipsticks overleven een drankje en eten.

Etos colour balm 2 x - Clinique Chubby Stick 12 Oversized Orange - Barry M Gelly Hi Shine 5 - Maybelline Color Drama 420 in with coral

Dit was ook een mega hype opeens Clinique was al eerste en steeds meer merken kwamen hiermee. Deze sticks zijn niet zo gepigmenteerd en voelen heerlijk aan op de lippen. De Maybelline is juist wel super gepigmenteerd.

Essence keep calm & go for a walk (LE) - Miss Sporty liquid lipstick 103 Fuchsia Ca$h - Dior ?? Staat niks meer op - Max Factor Colour Elixer Gloss Pristine Nude - Carlins Instant Light Natural Lip Perfector

Superlooks 36 - Hema 20 - Essence 13 Transparant - Essence 06 Satin Mauve - Essence 12 Wish Me A Rose - Essence 15 Honey Berry

Lipliners gebruik ik eigenlijk zelden ik heb de Essence lipliners laatst gekocht en wil het dus wel vaker gebruiken. Ik vind het eerlijk gezegt best lastig om mijn lipstick heel mooi aan te brengen. Ik schiet nog weleens uit en denk dat het met een lipliner niet gebeurd!


Mac prep+prime lipbase - Lush Popcorn Lipscrub - Babylips Electro Pink Shock - Babylips Intens Care

De Mac lipbase gebruik ik altijd onder mijn matte lipsticks zo brengen de lipsticks makkelijker aan en voelt het prettiger aan. De lipscrub van Lush is echt heerlijk voor lippen zonder velletjes. De Babylips zijn mijn favoriete lippen balsems, ik gebruik het liefste de transparante.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Denk dat ik het de volgende keer in een video ga doen dan hoef ik het niet in delen te doen.

Liefs Farah

12 opmerkingen: